Català | Castellano | English
  • inicio
  • ayuda
  • identificación
Búsqueda avanzada  

Luci Minici torna a casa

Comentalo - 240 Visitas
Pàgina web

Ribas Llorca, Sònia

2009

Webquest adreçada a l'alumnat d'ESO però que també pot ser aplicada a Cicle superior de primària. Els alumnes hi treballaran els següents continguts: - Els jocs a l'antiga Roma: les curses al circ - La Barcelona romana - Evolució urbanística de Barcelona: edificis singulars - El patrimoni de la ciutat de Barcelona - Recollida i selecció d'informació - Elaboració d'un Power point - Valoració del patrimoni d'una ciutat - Interès per conèixer aspectes del passat i relacionar-los amb el present

https://sites.google.com/site/luciminicitornaacasa/home

 

descripción temática:
historia antigua, latín, historia romana, desarrollo urbano

Descripción curricular:
Educació secundària obligatòria - 1r - 2n ESO - Ciències socials, geografia i història: Història de les civilitzacions,  Tractament de la informació; Educació secundària obligatòria - 3r - 4t ESO - Llatí: La cultura llatina: del món clàssic a l'actualitat; Educació secundària obligatòria - 3r - 4t ESO - Cultura clàssica: La cultura greco-llatina,  L'herència de l'antiguitat greco-llatina + información
 
Ámbito:
Alumnado
Contexto:
Educació primària; ESO
Idioma:
Català
Recurso educativo:
Actividad abierta
 
Licencia:
Domini públic En aquesta obra de 'Domini Públic' han expirat els drets d'autor de caràcter patrimonial, qualsevol persona pot emprar, copiar, redistribuir, crear versions derivades respectant els drets morals de l'autoria que han estat recollits a l'article 6 (bis) del Conveni de Berna, on es garanteix el reconeixement explícit de l'autoria i el respecte els drets morals dels esmentats autors acollint-se a l'article 339 del Codi Civil Espanyol.
 
Comparteix-ho |

+Comentar este recurso

 
Aviso legal | Privacidad | Condiciones de uso | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no se hace responsable del contenido de los enlaces externos. Leer más