Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

La lectura en el aula. Qué se hace, qué se debe hacer y qué se puede hacer

Comenta'l - 45 Visites
Llibre

Sánchez, Emilio; García, J. Ricardo; Rosales, Javier

Graó, d'IRIF, SL; [Barcelona], 2010

Reflexiona sobre la dificultat de convertir els avenços de coneixements sobre el procés lector en avenços en el procés didàctic que utilitza el professorat. Ofereix als docents propostes per introduir canvis progressius en el treball de la lectura a l'aula.

 

Descripció temàtica:
didàctica, lectura funcional, prelectura, lectura, comprensió lectora

Descripció curricular:
Educació primària - Cicle mitjà - Llengua catalana i literatura: Llengua escrita; Educació secundària obligatòria - 3r - 4t ESO - Llengua catalana i Literatura: comprensió i interpretació de missatges orals i escrits,  Comprensió; Educació primària - Cicle inicial - Llengua catalana i literatura: lectura mental i expressiva de textos breus,  Comprensió + informació
 
Àmbit:
Professorat
Context:
Educació primària; ESO
Idioma:
Castellà
Recurs educatiu:
Informació
Característiques:
Té 382 pàgines. Conté un glossari i referències bibliogràfiques.
Identificador:
ISBN/ISSN:9788478278923; Dipòsit legal:B-4.178-2010
 
Llicència:
Copyright © cf. Avís legal del recurs
Disponibilitat:
CRP Ciutat de Badalona (BADALONA)
CRP d'Osona (VIC)
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP del Bages (MANRESA)
CRP del Baix Ebre (TORTOSA)
CRP del Baix Llobregat VII (MARTORELL)
CRP del Gironès (GIRONA)
CRP del Maresme II (PINEDA DE MAR)
CRP del Pallars Jussà (TREMP)
CRP del Pla de l'Estany (BANYOLES)
CRP Nou Barris (BARCELONA)
+ informació
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més